Opis usterki - Ograniczenie lub brak łączności: Drukuj

 

Ten komunikat wyświetla się w sytuacji, gdy występuje problem z komunikacją do urządzenia dostępowego (zawieszony router/switch)

Proponowane rozwiązanie problemu/usterki:
·  upewnij się czy program antywirusowy/firewall nie zablokował twojego połączenia do internetu (zone alarm, norton internet security, kaspersky internet security)
·  sprawdź czy w protokole TCP/IP, który znajduje się we właściwościach połączenia lokalnego masz zaznaczoną opcje "Uzyskaj adres ip automatycznie" oraz "Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie"
· jeśli posiadasz urządzenie, które rozdziela sygnał typu: router, switch upewnij się, że jest włączone lub wykonaj tzw. restart odłączając urządzenie od sieci energetycznej 230V na kilka sekund
·  gdy korzystasz z internetu bezprzewodowego upewnij się, że wpisałeś poprawny klucz sieciowy
·  skorzystaj z opcji "Przywracanie systemu" - przywróć system do daty, kiedy wszystko działało
·  jeśli korzystasz z systemu Windows Vista lub Windows 7 zainstaluj aktualizacje (jest to wpis do rejestru systemu, który niweluje częste informacje o konflikcie adresów IP)